S1, E5: Stuck on a clue that The Judge left behind, Tal turns to his father’s old chess buddy for help. Mariah seeks the help of an old colleague to dig up information on Jack Ziegler. In 1997, The Judge accompanies Tal as he competes in a chess tournament.