Chapter Seven: Carpe Threesome
Wendy (Brooke Shields) is dealing with a very difficult scriptwriter, Lorraine Lippman (Marsha Mason), who cannot seem to put an ending to her movie. Wendy makes a bold move and tells production to move forward, leaving it up to her to get the final script from Lorraine in time. Nico (Kim Raver), still very caught up in her dual life with Kirby, faces a harsh reality when she receives news that Charles (Chris Cousins) has had a heart attack. The scare makes her realize how much she misses her marriage and brings her life back into perspective. What will this mean for Kirby? Elsewhere, Victory (Lindsay Price) is getting used to the idea of Joe Bennett (Andrew McCarthy) as her boss instead of her boyfriend. Hockey superstar, Chris "Parks" Parker (Bobby Cannavale) and his wife grow very fond of Victory. The relationship heats up, which puts Victory in a very compromising position.