Chapter Three: Blue Religion
After the young victim in the bones case is identified, Bosch and J. Edgar are pulled into the troubled world of the boy's family. As Bosch's own trial escalates, his romance with Brasher takes a turn. And an intense confrontation with Raynard Waits forces Bosch to rethink everything.