Charlie Brown's All-Stars
S3 E3: Bakers work on creations to celebrate the 50th anniversary of the iconic special "Charlie Brown's All-Stars!"; guest judge Lindsey Schulz, granddaughter of Peanuts creator Charles Schulz.