Cheatin' Heart
S12 E2: Cynthia and Kandi try to clean up the mess of the Barbie Bash aftermath. After learning about Eva's distrust, Kenya unleashes her unfiltered thoughts on Cynthia. While struggling to make sense of her relationship, Porsha drops a bomb that no one is expecting.