Chevy Chasers
S1, E6: Fulfilling one client's dream to recreate his first car becomes a total nightmare when Danny buys a rotted-out Camaro Z28 restoration on the internet. And later, music royalty shows up with a Chevy Blazer and a two-fold goal of tricking out the truck.