My Little Lover Chiyomi's Big Adventure
S1, E5: Dissatisfied with Shunichi's efforts to make clothes from a handkerchief, Chiyomi decides to head home and sneak out some outfits she used to dress her dolls with. After pulling this off, she returns to Shunichi's home-and is startled to find a mysterious couple there! Believing them to be burglars, she tries to drive them away, and eventually succeeds by playing a CD at deafening volume.