S1, E3: The contestants are surprised by a visit from a dangerously funny guest. Meanwhile, Robert’s christening, as family events tend to do, turns into quite a circus. Adam gets an unexpected letter that will change his life. And an art history professor spins a tale of a battle where not everyone will emerge unscathed.