Christmas Spirit
S3 E10: The 118 responds to holiday-themed incidents, including a shopper pushed over the edge, a woman who is literally having a “Blue Christmas” and a luggage handler accident on a tarmac. Meanwhile, Maddie revisits her past to embrace her future and Bobby receives shocking news.