Christmas
S1 E10: Concerned that their friends' marriage is in a rut, Nick and Emily attempt to help Gary and Marny rekindle their romance. Chris and Sheila struggle with deciding who should keep the engagement ring after the divorce. Meanwhile, Gary and Marny pursue Emily's idea for a perfect date and find themselves disappointed.