Cigarettes, Whiskey, a Meadow and You
S5 E6: The Duttons and the Yellowstone enjoy an almost perfect day branding cattle. Montana gets an unexpected visitor from outside. Sarah continues to sink her teeth into Jamie. Rainwater deals with a challenger from within.