Clarkson Doesn't Hate a 911
S2, E5: Jeremy Clarkson takes a close look at the Porsche 911s, James May gets behind the wheel a of the sports classic the TR6, and we take the powerful Clio V6 to the limit. Anne Robinson drives the Reasonably Priced Car, and we discover which takes longer - women getting ready to go out or a rally team rebuilding a car?