Cleopatra's Lost Tomb
S1, E3: We follow archaeologists hunting for Queen Cleopatra’s lost tomb. A team of underwater archaeologists dives the Mediterranean to explore the sunken ruins of ancient Alexandria. Another team takes a batch of 4,000-year-old mummies to the hospital to scan for hidden treasure. And a lawyer-turned-archaeologist discovers a secret tunnel network at a forgotten temple that could lead her to the jackpot — the tomb of the last pharaoh of Egypt.