Cloak of Darkness
S1 E9: Ahsoka and Jedi Master Luminara escort captured Viceroy Nute Gunray to trial, unaware that Count Dooku has dispatched his deadly apprentice assassin Asajj Ventress to free the prisoner and eliminate the Jedi.