Club Soda and Salt
S3, E3: Larry, Jeff and Ted scramble to find a new chef for the restaurant when the current cook quits in the aftermath of the hives incident. Meanwhile, a couple rejects Larry's wedding gift because it's more than a year late, and a saleswoman becomes convinced that Larry is stalking her.