Clues from the Body
S2 E4: When the decomposed body of Marcus Garner is found abandoned in a Harrisburg, PA garage, Dauphine County Coroner Graham Hetrick is immediately called to the scene. Graham must use a special science - and the common housefly - to solve the case.