Comedy Bang! Bang! Colin Hanks Wears a Denim Button Down and Black Sneakers
S4, E15: A physicist takes Scott, Reggie, and the crew aboard his spaceship, but danger soon arises. Will Scott be able to interview Colin Hanks and celebrity stylist Trey Booth, or will the perils of space get to them first?