Collaboration
S1 E5: A difficult decision by Rui gives rise to dissenters among his followers. Hajime, Sugane, Jou, and Utsutsu happen to be present when a major accident occurs with numerous casualties. As people rush to resolve the crisis using the power of GALAX, Hajime has her fateful encounter with a mysterious being involved in the rescue operation, as well as the beautiful individual directing its efforts.