Robot Chicken Collateral Damage in Gang Turf War
S6, E10: We see what happens when E.T. takes over an E.R.; Our minds put Harry Potter in a not-so-magical situation; Find out why The Avengers keep Black Widow and Hawkeye on the team; The Robot Chicken writers put our characters in a Walking Dead situation.