Come Hell or High Water
S1, E3: Erik and Ashley's pirate-themed wedding turns into a treasure hunt for the ER. Taylor and Ellie's plans go up in smoke when their walk down the aisle becomes a sprint toward safety. Connor and Sabrina's wedding day gets quite literally swept away.