Consider Helen
S1, E9: Amy goes off to work, leaving Helen alone with her thoughts and memories--including those of her late husband Jim. At the grocery store, she runs into old friend Carol, whose husband used to work with Jim, and endures the prerequisite showoff of pictures of children and grandkids. Later, Levi stops by to drop off a photo album--and ends up venting about Helen's role in his breakup with Amy.