Convergence
S1, E6: The brutal attack on Cody unites friends and enemies alike, as Hap takes the opportunity to try to pull a rival into the fold. A vengeful Billy is determined to uncover the person responsible for the crime and, against his better judgment, finds himself looking to Wick for help. Meanwhile, Wick is at his wits' end when he learns of Gary's involvement and decides it's time to take matters into his own hands. And, Carla senses Hap is having an affair with Jules and she is not afraid to confront this head on.