Cooking With Jesus
S2, E2: Nancy breaks it off with Peter and gets on with her grow house. Nancy, Andy, and Doug attend a marijuana convention to shop for a start-up plant for the new business. Megan's acceptance to Princeton causes Silas to make a rash decision.