Corey's Vasectomy
S1 E6: Corey contemplates getting a vasectomy, but it's a tougher decision then he thought it would be. Kat surprises Pixie by getting a portrait tattoo of her to show her how much she loves her. In the shop, Hannah tattoos a fighting fish on Raye.