Could It Be...Satan?
S8 E4: Three years before the bombs drop, Outpost Three houses the Hawthorne School for Exceptional Young Men. Its inhabitants, warlocks living in the shadow of Cordelia Goode’s coven, place their hopes on a new, troubled apprentice — Michael Langdon.