Counseling
S7 E2: After arguing with Ray over his inability to help her with the housework, Debra becomes intrigued when their friends, Linda and Bernie, mention they've been seeing a marriage counselor. Although Ray is completely against the idea, he quickly adopts a cooperative attitude when they meet the therapist, Pamela.