Cowboys and Cobwebs
S6 E5: In Arkansas, Frank and Danielle pick a former trading post that's packed with awesome Americana. Later, Dr. Smith's family hospital has been shuttered for decades and it's filled with vintage medical curios. And finally, Cotton's roadside home looks like a rad junk shop but he's determined to hold on to every single piece.