S2, E12: As the town prepares for CrashCon, Liz and Max attempt to piece together who may be behind a potentially deadly plan targeting the festival. Elsewhere, Maria and Isobel take drastic measures to learn more about the night Mimi (recurring guest star SHERRI SAUM) disappeared, while Michael is forced to do someone else’s bidding.