Crimes & Misdemeanors & Ex-BFs
S3, E3: Mindy comes face-to-face with tax troubles and devises a plan to “rekindle” a fake relationship with Cliff (guest star Glen Howerton), in order to save the practice from her fraudulent past. Meanwhile, Peter and Jeremy secretly try to outdo each other and win Lauren’s (guest star Tracey Wigfield) love.