Futurama Crimes of the Hot
S5, E1: When the Earth is jeopardized by global warming, the crew attends a conference in Kyoto hosted by Al Gore's head, and when the Earth's increased temperature is linked to emissions from robots, Richard Nixon's head attempts to rid the planet of them - including Bender.