Crisis of Conscience
S13, E16: When a woman comes into the emergency room with acute liver failure, Gates and Kovac are faced with a moral dilemma. Neela also ponders right and wrong when a patient offers to donate a kidney to a complete stranger. Meanwhile, Ray fights to investigate the accidental fall of a squad of cheerleaders.