Crossing Enemy Lines
S9 E1: This season, the balance of power on the winter roads is turned upside down. Reigning champ Polar Industries returns, looking to maintain their dominance by any means necessary. But trucking rival, Darrell Ward, isn't backing down. He wants to turn his upstart company into a force on the winter roads.