Cruel Truths
S1, E2: The season resumes as players and coaches return to training; Eddie Betts confronts racial abuse as the Black Lives Matter movement impacts the season; Naitanui prepares to join the Gold Coast hub; Rory Sloane gears up for the Showdown.