Cruisin' for a Bruisin
S1, E37: While on a cruise ship with Rick and Ginger, Jerry and Tuffy go explore the ship's buffet and leave Spike and Tom in the room. They all meet Meathead, a vicious ship cat who will stop at nothing to terrorize the four of them.