S1, E14: After an NCIS agent is killed during a security detail for the Vice Chief of Naval Operations, the team must determine if this was an assassination attempt or if someone is targeting one of their own. Meanwhile, Agent Brody is placed under investigation and her mysterious past is reevaluated.