Jungle Gold Culture Shock
S1, E1: In a last ditch effort to get out of debt, Scott and George leave their families behind to chase Ghana gold. They run illegal roadblocks, face off with hostile Chinese miners and battle the unforgiving jungle to get their mining operation running.