Next Level Chef Curry in a Hurry
S3, E5: The 14 remaining chefs are tasked with preparing a curry dish that promises to pack a punch with only 30 minutes on the clock. The winning dish gives the entire team immunity and claims the top-level kitchen for the next challenge.