Cut from a Different Cloth
The feud between Jackie and Dolores reaches a fever pitch and Teresa confronts Margaret for making jokes about the cheating rumors. As the decision on Joe's appeal approaches, the ladies begin to speculate on his chances of winning. ?And the men engage in a raunchy game of poker.