Cut the Crap
S1 E1: Sean's nightmare keeps coming true -- he can't stop pooping himself on stage. Tired of dealing with explosive bowels, Sean asks Dr. Hodges for help. Latoya wants to spend time with her kids again which means the 10 pound mass between her legs needs to go!