Damn the DMV
S2 E4: When Doughboy's new Impala is finally ready to start up for the first time, the whole family gathers to celebrate. On race night, a mouthy group of racers from Delaware, Maryland, and Virginia bring a bad attitude and Doughboy finally lines up for a race.