Daniel Cormier
S12, E24: On an all-new episode of Ridiculousness, UFC fighter Daniel "DC" Cormier joins Rob, Steelo, and Chanel to explore the sleeping disorder KNUCKLEPSY, take a teeth beating in PAIN EATERS, and witness legends in POUND 4 POUND.