Danny Boy
S9, E11: The search for Nathan becomes increasingly dangerous, and Dan's life hangs in the balance. Brooke is surprised when her father(recurring guest star RICHARD BURGI) returns. And Clay and Quinn reconnect with Logan (recurring guest star PIERCE GAGNON).