Danny Patrol
S1 E8: A sentient, gender-queer, teleporting street named Danny who's being hunted by a secret government agency, the Bureau of Normalcy, needs help from Niles – but gets Vic and Larry instead. Meanwhile, Cliff and Rita track down Karen, one of Jane's personalities, who's a hopeless romantic with the power to compel people to fulfill her wishes.