Daredevils!
S3 E5: Zeke, Luth, and Kojo are invited to meet Bobby Dicey, the world's greatest daredevil. Bobby explains that the three of them have been recruited to compete for a coveted spot on "Team Dicey," an exclusive group of daredevils in training.