Darkness and Silence
ETA was born during Franco's dictatorship as a Basque movement fighting for freedom. But Franco is dead, democracy established and ETA continues to kill. We begin in 1968 with their first murder, that of a Guardia Civil who pulls over terrorists while they were going to collect explosives. Soon there will be more crimes, until reaching the assassination of the president of Franco's government.