Davey Hunkerhoff / Ratted Out
S1 E10: Davey Hunkerhoff: In order to get Johnny Hitswell's attention, Riley replaces the old pool lifeguard with a hot hunky 14-year-old lifeguard she can flirt with and make Johnny jealous. But her plan backfires when Davey actually likes her back (or so she thinks), and his feelings are so hurt he closes the pool. Ratted Out: When Riley accidentally lets Todd's "science project" rat out of his cage, she calls Fleemco for a little help with the matter. She replaces the rat with another identical rat, not thinking to specify the age of the rat. When Todd's teacher discovers his rat is now two years younger than it was, she thinks it's a miracle of science and it becomes big news.