David Coulthard tours Czech and Slovakia castles
S1 E6: David Coulthard discovers the Czech Republic and Slovakia on a road trip featuring castles, culture, and a drag race with an inverted plane piloted by Red Bull Air Race World Champion Martin Šonka.