S7 E3: During the first 100 days of Mellie's presidency, Fitz stays out of the limelight in Vermont where he takes up life as an ordinary citizen for the first time in years. Marcus joins the former POTUS to begin important work on the Fitzgerald Grant III Presidential Library.