Day 2: 2:00 A.M. - 3:00 A.M.
S2, E19: With Jack still on the hunt for proof that the Cyprus recording is a fake, President Palmer is torn between reducing U.S. military casualties by committing to a surprise or calling off the attack completely. Meanwhile, Tony tries to find out the cause of bad blood between Michelle and Carrie.