Day of Atonement
S1, E5: With Yom Kippur approaching, Sarah takes the opportunity to make amends with people. Her spiritual cleansing, however, resurrects difficult emotions about her husband’s death. Meanwhile, Anna rebels when the Swansons come to visit with their eligible son, Andrew.